צרו קשר

    ּ

    רעיונות למערכי שיעור

    כמה פעמים יצא לכם להעביר שיעור חינוך, לסיים אותו ולהרגיש שלא עמדתם בציפיות של עצמכם? כמה פעמים התלמידים לא ממש שיתפו פעולה ומצאתם את עצמכם מדברים, כאילו לעצמכם, על ערך שנראה לכם מאוד חשוב? אם גם לכם נמאס מהמצב הזה, ברור מדוע אתם מחפשים מערכי שיעור מעניינים. האמת היא, שכאשר יש לכם ביד מערך שיעור באמת מעניין, וכאשר הוא בנוי בצורה נכונה, התלמידים לא יכולים להישאר אדישים. למרות מה שנדמה לנו הרבה פעמים, התלמידים צמאים לדבר על נושאים שונים ועל ערכים שמעסיקים אותם. לכן, אם אתם יכולים להיעזר באתר הנהדר של אהוד שמיר כדי לשאוב ממנו רעיונות לשיעורי חינוך מצוינים, למה לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים זאת?

    רעיונות עבור מערכי שיעור מעניינים

    אחד מהקשיים שהרבה מחנכים בישראל מדווחים עליהם, הוא הקושי למצוא רעיונות עבור מערכי שיעור . כלומר, זה שאולי אתם מורים נהדרים למקצוע מסוים, זה לא תמיד הופך אתם להיות גם מורים טובים שמדברים על ערכים או כל החברה. לכן חשוב לעצור ולהתרכז, לפני הכול, ברעיון עצמו. האם יש לכם רעיון לנושא שיכול לעניין את כולם? כדאי לקחת בחשבון אפשרויות כמו:

     

    • מי הדמות המשפיע בחייו של כל תלמיד
    • מיהם הבדואים בישראל
    • האם באמת כל מלאכה מכבדת את בעליה
    • מה זו התנהגות בריונית ולמה היא כל כך בעייתית

    נושאים כאלה, ועוד רבים אחרים, יכולים לעורר את התלמידים שלכם בצורה בלתי רגילה. אתם תראו שכולם ירצו להשתתף, ללא יוצא מן הכלל, כך שזה מומלץ בחום.

    מערך שיעור שמוכן עבורכם

    מעבר לכך שצריך לחשוב על רעיונות עבור מערכי שיעור , צריך גם לבנות את השיעור בצורה נכונה. זו עוד משימה שלא כל המורים מתמודדים איתה בקלות. למעשה, אם תבדקו לרגע באתר של אהוד שמיר, אתם תראו שכאן כל מערכי השיעור מוכנים עבורכם מראש. זה אומר שהדבר היחיד שיהיה עליכם לעשות זה לבחור את הנושא שעליו תרצו לדבר עם התלמידים שלכם. כל עוד תעשו את הדברים בדיוק כפי שהם מוצגים במערכי השיעור המוכנים, אין ספק שהתוצאה תהיה נהדרת.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ