צרו קשר

    ּ

    מערכי שיעור למגוון הנושאים

    אחד מהתפקידים המאתגרים ביותר שאדם יכול לקחת על עצמו, זה להיות מורה ומחנך בישראל. לכן טבעי שגם אתם, אם אתם עוסקים בתחום הזה, מבינים עד כמה האתגר מורכב. האם התפקיד שלנו הוא רק להספיק את החומר ולהעביר את הנתונים שצריך? האמת היא, שלמרות שבשנים האחרונות כך מתנהלת מערכת החינוך, התפקיד של המורה הוא גם לדבר על ערכים. השאלה היא איך עושים זאת וכיצד ניתן להתמודד עם האתגר הזה בצורה טובה. אם גם אתם תוהים ואתם צריכים עזרה, כדאי שתדעו: מערך שיעור בנושא ערכים של אהוד שמיר יוכל לעזור לכם.

    מערך שיעור בנושא ערכים – למה כדאי להשתמש בו?

    אם אתם עובדים כמורים ומחנכים ואם ערכים זה עניין חשוב בעיניכם, אתם בוודאי תוהים: איך מדברים על זה עם הילדים? לא קל להיכנס לכיתה ולהתחיל לדבר על ערך מסוים. בנוסף, פעמים רבות ללא מערך שיעור שיהיה מוכן מראש, אנחנו עלולים ללכת לאיבוד. לא תמיד קל לגרום לתלמידים לשתף פעולה, והדבר המורכב עוד יותר, הוא לעודד אותם לחשיבה. לכן כדאי להשתמש במערך שמוכן מראש. מערך שיעור שמוכן עבורכם מראש אומנם עדיין ידרוש מכם עבודת הכנה, אך אם תעשו זאת בצורה נכונה, אתם תראו שהתוצאה תהיה טובה.

    המקום הנכון לקחת ממנו מערכי שיעור

    היום, בעידן האינטרנט והמחשבים, כמובן שאם תחפשו מערך שיעור תמצאו יותר מאופציה אחת. לכן נשאלת השאלה: איך בוחרים את מערכי השיעור הנכונים לנו? והאם כל מערך שיעור שקשור לנושא של ערכים יכול להיות מספיק מעניין ומרתק עבור התלמידים? התשובה היא כמובן לא. לכן כדאי שתכירו את האתר של אהוד שמיר. כאן, באתר הזה, תוכלו למצוא מערכי שיעור מעניינים מאוד בנושאים שונים. לכן, אם גם אתם מחנכים שרוצים לגרום לתלמידים שלהם לחשוב ולהגיב, למה שלא תעשו זאת כבר עכשיו? הכינסו לאתר ובחרו לכם את מערך השיעור שמתאים לנושא שעליו רציתם לדבר. אתם תראו שהתלמידים שלכם ישתפו פעולה בצורה בלתי רגילה, ואין ספק שתוכלו לגרום להם לחשוב על אותם ערכים שחשובים להם ולכם.

     

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ